چرا ما را انتخاب می‌کنید؟

درباره دستاوردهای باشکوه مای صراف

از طریق مای صراف به راحتی می توانید به صورت قانونی بین ایران و بریتانیا حواله بانکی جابجا کنید مای صراف نام تجاری است از شرکت Bazar money transfer LTD که با شماره ۱۲۵۰۶۴۴۲ در اداره ثبت شرکت های بریتانیا ثبت شده است و همچنین دارای مجوز از سازمان نظارت بر رفتار مالی بریتانیا (FCA) با شماره ارجاع ۹۳۵۷۸۴ می باشد. با ما اطمینان را تجربه کنید.خدمات مالی در بریتانیا
با توجه به افزایش روزافزون ایرانیان مقیم کانادا اعم از تجار، کارآفرینان و دانشجویان ایرانی و نیاز این افراد به تبادل مالی بین ایران و کانادا، و همچنین پیچیدگی های مالی و بانکی بین این دو کشور، مای صراف به عنوان یک واسط مطمئن با دارا بودن تیم فارسی زبان مجرب و با پشتیبانی ۲۴ ساعته کلیه خدمات مالی و بانکی را برای ایرانیان عزیز ارائه می نماید، از جمله انجام حواله دلار کانادایی از ایران به کلیه بانک های کانادا، انجام حوالجات ریالی از کانادا به کلیه بانک های ایران، خرید و فروش اسکناس کانادایی در کلیه شهرهای کانادا در سریعترین زمان و به صورت حرفه ای انجام می پذیرد.خدمات مالی در کانادا

قوانین و مقررات معاملات با ایران

۱- ارسال کلیه سفارش ها در مای صراف منوط به انطباق کامل شرایط با مقررات و قوانین رسمی کشورهای مبداء، رابط و مقصد می باشد.
۲-منظور از مشتری هر شخص حقیقی یا حقوقی می باشد که از سرویس های مای صراف استفاده می کند.
۳- واریز وجه به حساب مای صراف، به منزله انجام قطعی سفارش نیست و تا زمانی که درخواست مشتری به تایید طرفین نرسد، مای صراف تعهدی در قبال ارسال حواله ندارد.
۴- مسئولیت صحت اطلاعات مشتریان و مدارک ارسالی به مای صراف، با فرستنده سفارش می باشد. در صورت هرگونه مغایرت و یا خطا، فرستنده موظف به پاسخگویی به مراجع مربوط و جبران خسارات احتمالی می باشد.
۵-پس از ثبت و تایید سفارش، مهلت پرداخت مشتری حداکثر ۳ ساعت کی باشد، تنها در صورت پرداخت بیعانه این زمان به صورت توافقی قابل تمدید است. حداقل مبلغ بیعانه ۳ درصد از حجم معامله می باشد.
۶-در صورت لغو شدن معامله پس از پرداخت بیعانه، ۳ درصد از مبلغ کل معامله به عنوان هزینه مراحل کار و کارمزد از بیعانه کسر میگردد و باقی مانده حداکثر در مدت ۳ روز کاری به حساب مبدا عودت داده می شود.
۷- واریز ریالی توسط مشتری به حساب معرفی شده از طرف مای صراف انجام می شود و حتما باید بابت تسویه بدهی قید شود و عکس رسید بانکی کاملا خوانا و دارای کد پیگیری بانکی بوده و به همراه کارت ملی صاحب حساب و نوشته ای با مضمون مشخصات حساب پوندی مقصد برای مای صراف ارسال شود.
۸- تایید نهایی سفارش و مراحل بانکی انگلستان، پس از تکمیل پرداخت و تایید دریافت توسط تیم مای صراف صورت می گیرد.
۹- سفارش های پرداخت پوندی توسط صرافی طی ۲۴ ساعت کاری انجام می شود.
روزهای تعطیل رسمی در انگلستان و یکشنبه ها پرداخت انجام نمی شود و در اولین روز کاری به سفارشات ترتیب اثر داده می شود.
۱۰- مای صراف این اختیار را دارد که از ارسال سفارش هایی که مشخص شود مخالف قوانین و مقررات بانکی انگلستان است و یا دربرگیرنده اشخاص حقیقی و حقوقی تحریم شده/ محدود شده از نظر قانون و مقررات مبارزه با پولشویی باشند، خودداری نماید.
در این شرایط ممکن است بدلیل الزامات بانکی انگلستان با تاخیر انجام شود و یا به کل برگشت داده شود. مای صراف در صورت ضرورت، اطلاعات مربوط به سفارش ارزی را با دستور قضایی یا نهادهای ناظر بر فعالیت های شرکت های مالی انگلستان، به اشتراک خواهد گذاشت و مشتری حق اعتراض ندار.
۱۱- با توجه به کنترل و بازبینی کامل مدارک مربوط به هر سفارش قبل از تایید، براساس قوانین ضد پولشویی در کشورهای مبدا و مقصد و یا سایر شرایط غیرقابل ذکر، مای صراف می تواند انجام هر یک از سفارش ها را متوقف و مراتب را به اطلاع فرستنده و در صورت ضرورت به مراجع ذیصلاح برساند.
۱۲- در صورت انصراف فرستنده از انجام سفارش قبل از مرحله ارسال حواله به حساب مقصد، مبلغ واریزی پس از کسر خسارات حداکثر ظرف ۱ هفته به حساب فرستنده برگشت داده خواهد شد. تعیین خسارت انصراف با توجه به حجم معامله و پرداخت بر عهده مای صراف بوده و مشتری موظف به پرداخت آن می باشد. لازم به ذکر است که بعد از انجام حواله به حساب مقصد، سفارش دهنده حق انصراف را از خود سلب میکند.
۱۳- مای صراف متعهد می شود که سفارش های کامل و تایید شده را در صورت تکمیل مدارک و عدم مشکل قانونی و مالی در حساب مقصد، در مدت مقرر شده پرداخت نماید و رسید رسمی پرداخت را برای سفارش دهنده ارسال کند.
۱۴- در صورت هرگونه اشتباه در واریز وجه در مقصد از جمله واریز مازاد به حساب مقصد مشتری، یا هر نوع خطایی که جبران آن منوط به همکاری گیرنده وجه باشد. فرستنده و سفارش دهنده مسئولیت برگشت وجوه و جبران اشتباه را قبول می نماید. در صورت عدم همکاری، مای صراف حق گزارش قانونی به مراجع ذیصلاح را داشته و کلیه هزینه های قانونی و حقوقی بر عهده مشتری یا ذینفع سفارش می باشد.
۱۵- مای صراف هیچگونه شراکت و رابطه تجاری به جز عملیات صرافی با مشتریان ندارد و هیچگونه همکاری و مشارکتی در فعالیت های مالی، بازرگانی و تجاری در هیچ جای دنیا ندارد و مشتری قبول می نماید که مای صراف صرفا عملیات انتقال ارز را بر اساس دستور و سفارش مشتری و طبق قوانین و مقررات جاری انجام می دهد.

خانهنرخ روزپنل کاربریتماس با ما