حواله یورو

۷۰,۸۰۰ تومان

حواله یورو اروپا

معامله سریع و آسان

انجام معاملات به آسانی و در کمترین زمان ممکن

بهترین نرخ تبادل

داشتن بهترین نرخ تبادل همراه با مای صراف

پرداخت و دریافت امن

تضمین امنیت معاملات شما عزیزان توسط تیم مای صراف

حواله یورو چیست؟

 

حواله یکی از روش‌های مطمئن و محبوب برای انتقال پول به کشورهای خارجی می‌باشد. در حواله یورو به آلمان، مبلغ مورد نظر شما به یورو تبدیل شده و به حساب مقصد در آلمان واریز می‌شود. وب‌سایت مای صراف با تجربه‌ی طولانی در ارائه خدمات حواله این امکان را فراهم می‌کند که به سادگی و با اطمینان پول خود را به آلمان منتقل کنید.

ویژگی‌های برتر حواله یورو به آلمان مای صراف

مای صراف با دارا بودن تسهیلات و امکانات تخصصی بانکی در آلمان را به صورت آنی انجام می دهد.

تراکنش آنی

مای صراف با تیم پشتیبانی حرفه ای در تمام ساعات شبانه روز حتی روزهای تعطیل، آماده پاسخگویی سفارشات و مشاوره حقوقی برای هموطنان عزیز می باشد.

پشتیبانی و مشاوره

مای صراف به پشتوانه مجوزهای مالی در آلمان تمامی حوالجات صرافی را با سربرگ و تاییدیه دولتی انجام داده و در نتیجه هیچ مشکل بانکی و قانونی برای حساب‌های مقصد مشتریان ایجاد نخواهد شد.

ضمانت قانونی

شرایط احراز هویت در مای صراف برای خرید و فروش حواله یورو

احراز هویت خرید حواله یورو

برای ارسال حواله پوند از ایران به آلمان:
۱- مدارک صاحب حساب بانکی واریز کننده باید احراز هویت شود، به این ترتیب که کارت ملی یا پاسپورت صاحب حساب بانکی که مبلغ ریالی را برای صرافی واریز می کند، باید همراه با فیش های بانکی برای پشتیبانی مای صراف در تلگرام یا واتس اپ ارسال شود.
۲-برای واریز دلار به دانشگاهها و یا شرکت های کانادایی ارائه فاکتور الزامیست
۳- برای واریز پوند به اشخاص، پاسپورت و گواهینامه انگلیسی صاحب حساب مقصد ضروری است.
۴- برای ارسال بیشتر از ۵۰۰۰ پوند به حساب شخصی، باید مدارک منبع ریال همراه با ترجمه انگلیسی ارسال شود.
بعد از تایید حساب مقصد، موارد زیر از طریق تیم مای صراف با شما مورد تایید قرار میگیرد:
۱- نرخ معامله
۲- نوع پرداخت
۳- مدت تسویه
۴- مبلغ معامله و کارمزد (قبل از ثبت سفارش ممکن است در صورت لزوم مدارک منبع پول و علت پرداخت از شما درخواست شود) مدت زمان مجاز برای تایید پرداخت وجه ۳ ساعت است تنها در صورت پرداخت بیعانه این زمان قابل تمدید است.
بعد از تسویه و تایید مبلغ پرداختی شما، حواله درخواستی در اولین سیکل پرداخت انجام خواهد شد و رسید رسمی صرافی برای شما ارسال خواهد شد.
زمان بندی پرداخت های پوندی به وقت لندن انجام خواهند شد.
روزهای یکشنبه پرداخت انجام نمی شود.

احراز هویت فروش حواله یورو

برای احراز هویت، ارسال حداقل یکی از مدارک آلمان صاحب حساب در تلگرام یا واتس اپ الزامیست:
پاسپورت Passport
گواهینامه آلمان Driving License
کارت مجوز اقامت Residence Permit Card (پشت و رو)
در صورتی که قصد دارید از حساب شرکت واریز کنید، باید مدارک صاحب شرکت اپلود شود و نام شرکت بر اساس کمپانی هاوس ذکر شود.
بعد از احراز هویت، حساب مقصد پوند برای شما ارسال می شود و در صورت تایید پرداخت از طرف شما، تیم مای صراف در عرض چند دقیقه واریز را انجام داده و رسید واریز را برای شما ارسال میکند.
زمان تسویه بانکی به حساب شما بر اساس زمانبندی بانکی ایران است و مسئولیتی بر عهده مای صراف نیست.

واتساپ و تلگرام جهت ارسال مدارک احراز هویت

مشاهده مجوزها

برای دریافت مجوزهای مای صراف، روی دکمه‌ها بزنید.

راه‌های انتقال یورو از ایران به آلمان

برای انتقال پول به آلمان از طریق حواله، مای صراف گزینه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از طریق پشتیبانی مای صراف، درخواست انتقال پول خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری به دفتر مای صراف مراجعه کنید و اقدام به ترتیب حواله کنید.

نحوه دریافت حواله یورو در آلمان

 

پس از انجام ترتیب حواله توسط مای صراف، مبلغ معادل به یورو به حساب مقصد در آلمان واریز می‌شود. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن بانکی یا حضوری به بانک مقصد مراجعه کنید و مبلغ را بدون هیچ گونه مشکلی دریافت کنید. این روش سریع و ایمن بوده و به شما اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی پول خود را دریافت کنید.

بهترین نرخ حواله یورو آلمان

 

یکی از مهمترین موارد در انتخاب ارائه‌دهنده حواله، نرخ تبدیل ارز است. مای صراف با داشتن نرخ‌های منصفانه و رقابتی، به شما امکان می‌دهد تا بهترین نرخ حواله یورو به آلمان را دریافت کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا بیشترین مقدار پول را در اختیار داشته باشید.

چرا باید از حواله استفاده کنیم؟

پاسخ سوالات خود را خواهید گرفت.

امنیت بیشتر

استفاده از حواله یورو به آلمان از نظر امنیتی یکی از بهترین روش‌های انتقال پول به دیگر کشورها است. این روش با استفاده از مکانیزم‌های امنیتی پیچیده‌ای اطمینان حاصل می‌کند که پول به مقصد صحیح وارد می‌شود و هیچ تلاشی برای سوء استفاده از اطلاعات شما صورت نمی‌گیرد.

 

سرعت و راحتی

حواله یورو به آلمان به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت پول خود را به حساب مقصد در آلمان منتقل کنید. معمولاً در عرض چند ساعت پول واریز می‌شود و نیازی به انتظار طولانی ندارید. این امر به ویژه برای افرادی که به سرعت نیاز دارند یا در شرایط فوری هستند، بسیار مهم است.

 

نرخ تبدیل ارز مناسب

مای صراف نرخ تبدیل ارز منصفانه‌ای را ارائه می‌کنند که به شما این امکان را می‌دهد تا بیشترین مقدار پول را در اختیار داشته باشید. با انتخاب ارائه‌دهنده مناسب و با توجه به نرخ‌های ارز روز، می‌توانید از این مزیت بهره‌برداری کنید.

 

سهولت و راحتی در انجام تراکنش

حواله یکی از راحت‌ترین روش‌های انتقال پول به دیگر کشورها است. تنها با یک تماس با مای صراف، می‌توانید به سادگی تراکنش خود را ثبت کنید و از هر کجا که هستید به انجام این عملیات بپردازید.

نتیجه‌گیری

 

به طور خلاصه، حواله یورو به آلمان از طریق مای صراف یک راه آسان، سریع و امن برای انتقال پول به آلمان است. با ارائه گزینه‌های مختلف و نرخ‌های مناسب، مای صراف به شما کمک می‌کند تا بهترین تجربه را در انتقال پول خود داشته باشید. جهت اطلاعات بیشتر و انجام تراکنش‌های حواله، با پشتیبانی مای صراف تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهنرخ روزپنل کاربریتماس با ما